fu'a

E Fa'afefea ona Filifili Le Lanu o Tapoleni?

E Fa'afefea ona Filifili Le Lanu o Tapoleni?

Auala e Filifilia ai le Lanu o Tape

O le tele o uo latou te le iloa o le lanu o se mea taua foi e mafaufau i ai pe a filifilia oloa tapoleni.O le lanu o le tapoleni o le a aʻafia ai le malamalama ma le vevela i lalo ifo, O le maualuga o le susulu, o le maualuga lea o le transmittance.Faatasi ai ma le le lelei o le felauaiga o le malamalama, e mafai e le tapoleni pito i lalo ona poloka nisi o pyrogen masani e saunia e le la.

O le mea lea, Matou te manaʻomia le filifilia o se lanu tapoleni talafeagai e tusa ai ma le nofoaga faʻaoga i aso uma.Mo se faʻataʻitaʻiga, o le lanumeamata maualalo ma le lanu enaena o se filifiliga lelei pe afai e te manaʻo e faʻaitiitia le aʻafiaga o le siosiomaga masani.

I lalo o tulaga masani, O le lanu o le tapoleni PE e aofia ai ni vaega se lua, aemaise lava le faʻaogaina o le faʻaogaina o le faʻaogaina o luga.Pe a avea ma mea lanu matai e auai i le polyethylene, e mafai ona le lanu, leai se tofo.Afai e te fa'atauina le tapoleni ua ese le lanu, masalo o lo'o e fa'atauina se tapoleni pe leaga.

Auala e Filifilia ai le Lanu o Tapoleni1

E masani ona filifilia e le au fai tapoleni le polyester e avea ma mea ie greige i le gaosiga o le tapoleni e le susu, ma faia i le suauʻu gaʻo, faʻatasi ai ma le galuega ole susu, moli-faʻamaonia, pefu ma isi.

O lenei ituaiga tapoleni e tele faʻaoga:

1. E mafai ona faʻaaogaina e pei o se pupuni taʻavale mo faʻatoʻaga faʻatoʻaga eseese, e pei o puaʻa puaa, lafumanu, lafumanu ma isi nofoaga.
2.E mafai ona faʻaaogaina e avea ma faleteuoloa tatala mo nofoaga, uafu, taulaga, malaevaalele.
3.E mafai ona faʻaaogaina mo taavale, nofoaafi, vaʻa, uta tapoleni.
4. E mafai foi ona fausia le teuina o saito le tumau ma fua eseese o le ufiufi i fafo, faʻapea foʻi ma nofoaga faufale, nofoaga fau eletise, fale le tumau ma fale teu oloa.
5.O le isi vaega talosaga o masini afifi ma masini.

Afai o le a e fa'aogaina se tapoleni e le susu i lalo o nei tulaga, ia mautinoa e siaki muamua lona lelei ma aloese mai le fa'aleagaina a'o fa'aoga.

Ina ia fa'atumauina le fa'aaogaina umi o tapoleni, o nisi nei o fautuaga mo oe.

A fa'aogaina le tapoleni, aua ne'i ofuina ni seevae e savali sa'o i luga, 'alofia le gau o le malosi o le 'ie.

Taofi ia mago pe a mafai.A uma ona ufiufi oloa, ia manatua e tautau le tapoleni e faʻamago, pe a fai sina palapala, fufulu malie ile vai.

Fa'aeteete 'aua ne'i fa'aoga malosi le vaila'au vaila'au po'o le fufulu, e fa'aleagaina ai le ata e le susu i luga o le ie ma fa'aitiitia ai lona aafiaga e le susu.Afai e pala le tapoleni, fufulu lemu i se omomi e fufui i le vai.


Taimi meli: Tes-28-2022