fu'a

60 Sekona e iloa ai le su'ega o le UV Resistance mo le Poly Po'o Vinyl Tarp

60 Sekona e iloa ai le su'ega o le UV Resistance mo le Poly Po'o Vinyl Tarp

Su'ega UV1

O le tele o oloa fa'aoga i aso uma e pei o se ufimata fa'afoma'i, i'a, ofutino, ma isi, e iai se fa'ata'ita'iga fa'apitoa fa'apitoa e fa'ata'ita'iina ai le lelei i le tele o fa'amatalaga laiti.O nei tulaga faʻamautinoa e mafai e tagata faʻatau oloa ona maua ma le faʻamalieina, ma e manaʻomia e le au gaosi oloa le faʻaleleia atili o latou gaioiga ma le lelei faʻaauau.Ole a fa'afou le tulaga fa'ata'ita'i ile taimi mai le faitau afe o lipoti o su'ega ma fa'amatalaga a tagata fa'atau pe a uma ona fa'atau.
E tusa ai ma le PE tarp poʻo le Vinyl tarp suʻega, e tele suʻega faʻatinoga e pei o le colorfastness, abrasion-resistant, loimata, ma isi.

O a itu taua ole su'ega Polyethylene po'o Vinyl UV Resistant?

● Iradiance Level

Ole tele ole fa'avevela ole UV e lautele, mai le <0.1nm i le>1mm.Ole malosi ole la ole la ile va ole 300-400nm, ole umi ole galu ole UV e feso'ota'i ma le itiiti o le afaina o tatou pa'u, ae afaina ai le tele o polymers 'faʻaleagaina o le tele o polymers ua maeʻa oloa e pei o le polyethylene poʻo le Vinyl.
PE tarp e mafai ona faʻaaogaina mo le 1-2 tausaga.Ae o le mea moni, o se siosiomaga e tele naua mea tuai e mafai ona faʻaitiitia ai le ola o tarps.Aʻo leʻi faia le suʻega a le UV, o le a faʻapipiʻi e le tagata poto le tele o elemene siosiomaga faʻaopoopo e pei o le timu, vevela, susu, susulu o le la, ma isi mea faʻataʻitaʻi e faʻataʻitaʻiina le faagasologa o le matua i totonu o le masini.Ole maualuga ole irradiance ole a 0.8-1.0 W/㎡/nm, tutusa ma le la moni.

● Ituaiga Tamai Mamoe & Talosaga

E mafai ona fa'aoga lamepa fa'aulaulaula felanulanua'i ile su'ega ASTM G154.Ona o ituaiga eseese o oloa e le o ni uʻamea, o faʻamatalaga o moli o le a eseese.O le vaega lona tolu o le vaavaaiga o le a makaina auiliiliga o le moli i totonu o le lipoti.
O le vevela i totonu ole falesuesue ma le mamao ole fa'avevela ole a a'afia ai fo'i le aofa'i ole fa'avevela e maua e le fa'ata'ita'iga ie.O lea la o le fa'ai'uga fa'ai'uga mulimuli o le a fa'asino i le fa'ailoga fa'apitoa.

● Faʻafefea ona Faʻaauau le Suʻega UV Resistance

I le taimi muamua, o le faʻataʻitaʻiga o le ie o le a tipi i le 75x150mm poʻo le 75x300mm ona faʻapipiʻi lea i le alumini matasele.Tu'u le fa'ata'ita'iga i totonu ole potu su'ega QUV ma fa'atulaga uma fa'amau.
0, 100, 300, 500, 750, 1000, 1500, 2000 itula e mafai ona lagolagoina.O le potu su'ega QUV o lo'o i ai le fa'agaioiga fa'avavevave galuega fa'atasi ma le 4x 6x 8x... Afai o le parakalafa o le 8x, e na'o le 125 itula moni e mana'omia e fa'aosofia ai le fa'aalia o le natura 1000 itula.
E tusa ai ma le PE poʻo le Vinyl tarp, ua lava mo faʻataʻitaʻiga e maua ai le 300-500 itula faʻaosofia.A maeʻa lena, o le a amata e le tagata suʻesuʻe suʻesuʻe le suʻega o loʻo mulimuli mai, e pei o le lanu, teteʻe loimata, faʻafefe vai.Pe a faatusatusa i le uluai faataitaiga, o le lipoti mulimuli o le a tusia.


Taimi meli: Feb-23-2022