fu'a

5 mea sili ona ofoofogia o tapoleni tapoleni e iloa ai

5 mea sili ona ofoofogia o tapoleni tapoleni e iloa ai

E ui o le vinyl o le filifiliga manino mo tapoleni loli, o le tapoleni o se mea e sili atu ona talafeagai i nisi tulaga.Ose manatu lelei mo ta'avale la'u pa'epa'e e ave a itiiti mai ni tapoleni se lua i luga o le va'a ina ne'i mana'omia e tagata la'u oloa.

Atonu e le tele ni mea e te iloa e uiga i tapoleni ona e le mana'omia ona e iloa.Ia, matou te fia fesoasoani ia te oe e faalautele lou malamalama.E lima mea e tatau ona iloa e uiga i ai, e ono a'afia ai lau filifiliga e fa'aoga mo le fa'atonutonuina o uta.

5 Mea Mata'utia o Tapoleni Tapoleni e Iloa

Mea e iloa e uiga i tapoleni tapoleni:

O tapoleni tapoleni e aoga tele ma taua mo moega mafolafola.E tele itu taua e tatau ona iloa e uiga i nei tapoleni.Ae o iinei ua matou faʻamatalaina i mea taua e 5 e uiga i tapoleni tapoleni.

【TUMAU MA LE MATAGA】

Faia i tapoleni lalaga ma'oti ma fa'aopoopo e fa'alavalava ma fa'amalo ma sili atu le umi mo fa'aoga i totonu ma fafo.O le malosi o le fausiaina o le ufiufi tarp e faʻamaonia ai le umi o le auaunaga e lelei mo le faʻaogaina o pisinisi ma pisinisi.

【MAVAE】

Ua mamanuina e faatino i tulaga uma o le tau.O le tapoleni tapoleni e fai i mea manava fa'atasi ai ma le fa'aofuofu fa'apitoa e le susu e fa'ataga ai se ea la'ititi e fa'amamago ai le susū ma le susū ae taofia pea le so'o i totonu o le vai. Lelei tele i le puipuia o oe ma au mea taua mai 'ave mama ma timuga.

【GROMMETS E LELEI】

O le ufi o le fale'ie fa'apipi'i e fa'apipi'i 'apa apamemea e tete'e i le ele e ta'i 2 futu i itu uma e fa'atele ai le vevesi ma puipuia le tapoleni mai le masae.E mafai ai fo'i ona e nonoa i lalo ma fa'amautu le mailei i se faiga malosi e tatalia ai matagi malolosi ma tulaga o mea leaga.

【O LE FA'A'OGA FA'AVAE FA'AVAE】

O le tapoleni tapoleni mamafa mamafa ua lauiloa ona o lona fa'aogaina tele i le ufiufi ma le puipuia o au mea taua mai tulaga leaga o le tau i le taofiofia o elemene i fafo.Fa'aoga talafeagai ae le gata i le taualuga o le faleie, faleie tolauapi, ta'avale ma loli, ufi meaafale, fafie, ma isi e mana'omia le fa'aogaina o le tapoleni.

【Siosiomaga】

Ole tele ole tapoleni tapoleni e fai ile vinyl, polypropylene, po'o le polyethylene.E ui o mea uma e tolu e sili atu le malosi ma mafai ona tatalia le faʻasalaga o le taʻavale mafolafola, e le o se mea e faʻafeiloaʻi ai le siosiomaga.O le tapoleni.O le tapoleni e faia mai i le vavae po'o le filo lino pato.O lea la, o le a le afaina ai le siosiomaga tusa lava pe uma le tapoleni ma e tatau ona lafoai.A lava le taimi, e pala atoa le ie tapoleni e lafoa'i.

5 mea sili ona ofoofogia o tapoleni tapoleni e iloa e uiga i1

Faamolemole ia matau auala nei e faalautele ai le ola o lau tapoleni:

1、 Taofi ese mai mea pala i le mamao e mafai ai.

2、A uma ona faʻaaogaina le tapoleni, e mafai ona e saluina le palapala ile tapoleni.

3、 Aloese mai fete'ena'iga ma fete'ena'i ma metala ma'ai a'o fa'aoga.

4, A maeʻa ona faʻaoga, e mafai ona teuina le tapoleni i totonu o se siosiomaga malulu i totonu.

5、O tapoleni e le tatau ona oomiina e mea mamafa i le mamao e mafai ai, ma e mafai ona tuʻu i le tulimanu o le faleteuoloa.


Taimi meli: Tes-23-2022